péntek, október 3

És akkor most nem hallgatok több depresszív vnv nation számot.

tegnap megint nézegettem, milyen mobilt vehetnék magamnak. szörnyű. nekem igazából nem kell zenelejátszás (erre ott az mp3 lejátszóm), nem kell kamera, mittomén mekkora tárhely, játék, rádió, stb., de... legyen szép. és olcsó, és kártyás. az a mázim, h tulajdonképpen bármelyik telefont meg tudom szeretni, mert csilivili, mert új, mert gép. (hm, bár a Tetsuo után az ilyen kijelentéseimet... átgondolom. a droidzombi új értelmet nyert.)

pl. van egy, ami árban jó lenne, de nem tetszenek a gombjai (a gombok legyenek gombok, vagy valami.) mondjuk ez a kéken világítós... hm...hm. kézbe kéne már fognom őket. gvááá, ez az lg de ronda. olcsó, tehát direkt aránytalan és csúúúúnya? széttolhatósat nem szeretnék. asszem, akkor már kinyithatósat.
kékek
egyik : akár. de a következő majdnem ugyanez, csak headset nélkül
hoppáhopp: ez tulajdonképpen... tetszik.
a kék
, és akkor most nézzük a rózsaszínt.

nyel egyet. ez gyönyörű.
ez meg nem ugyanaz, mint a másik? ez is szép.

és a pirosak? asszem olyant nem akarok. mert a családom magenta, a többiekről meg nemtom, de mintha főnixből jópáran kékek. de majd kifaggatok még embereket, mit mondanak :D
és akkor tulajdonképpen tudom, mit akarok.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

telefonok :)
mindig felvillanyozódok, hogyha új telefonokról van szó.
siemenset és motorolát ne vegyél, bár olyan asszem nem is volt a listádon.
sok sikert :)

gothposeur írta...

köszi, én is nagyon feli...villanozódtam, miközben nézegettem őket ^^ (hova fajul a világ...)