péntek, október 10

Sajnálom, h lemaradtam a tegnapi LMS koncertről, úgyhogy most hallgatok pár Vashölgy számot cserébe. Készített valaki koncertfelvételt? ^^
Ritka antiszociális voltam emtété közegben, pedig ott ennyire nem szoktam, vagy mittomén. Asszem mostanában fáradt vagyok, és nehezebben engedek föl, amíg koncentrálnom kell. Mindegy, legközelebb majd bemutogatok bárkit, aki épp ott van és nem ismeri egymást, de ez nekem azért merőben új élmény, h én legyek a közös ismerős.
Pedig utólag, milyen jó lett volna dicsekedni velük, h nézze, az a srác táncosnak tanul, az a két lány is évek óta táncol és milyen jól, őt ismered már, ő énekesnek készül, ez a srác itt zenész, ez a csaj egyiptológus, ő meg japán-szakos.

Fáj a mellkasom.

Ahol nem érzem magamat otthon, ott nem engedek fel. Ahol le tudok ülni a földre, ott otthon érzem magamat.
Kérdéses napfények.
Majd kitalálom, hogyan lehet belőlem ember.

Nincsenek megjegyzések: