kedd, október 7

Idő-igény

Ma reggel félkómában azon tűnődtem, tulajdonképpen mennyi idő kéne nekem az elinduláshoz, meg mire használnám én a reggelt-délelőttöt. Mert hiába kelek fel korábban, ugyanakkor indulok.
De, mondjuk, ha ügyes vagyok (és nem töltök azzal öt perceket, h csak nézek magam elé), 45 perc alatt útra készen lehetek, sminkkel, hajjal, reggelivel. plusz 15 perc mosogatás/rendrakás, üresen nézés.
Aztán kéne nekem:

30 perc beszédtechnika
30 perc énekgyakorlás
30 perc testmozgás (erősítés meg ilyesmi, mert jó lenne nem szédülnöm színpadon, meg levegőt kapnom megminden)
15 perc írás (ugye. h legközelebb ne legyen ekkora kínszenvedés)
2 óra diplomamunka.
1 óra szövegtanulás-szereppelfoglalkozás-jelmezkitalálás (valamelyik minden napra)
---------
kb. 6 óra

6 óra munka
0.5 óra oda
0.5 vissza

4 óra próba
0.75 óra oda
0.75 óra vissza
----------
kb 13 óra

összesen: 19 óra

na, akkor még eszem egy órát, és négy órás alvásidővel ki is jönnék.

nem mintha tudnám így csinálni... ott elrontom, h nem vagyok otthon olyan időszakban, amikor tudnék hangosan beszélni/énekelni. meg a két óra diplomamunka is rémálom. áháháháhháááááááááá

-----------------

közben asszem összehoztunk egy elviselhető forgatókönyvet Farkassal. Mondtam én, h közösen könnyebb dolgozni...

Nincsenek megjegyzések: