kedd, október 13

Megvolt tegnap a Turambar megbeszélés, átadtam a rendezést Inszéjnnek, kitaláltuk az első ötletet az új szereposztásra, mer legalább négy ember helyett kellett újakat találni. A karakterek kisakkozása fárasztó, figyelembe venni a képességeket meg a karaktereket meg azt, hogy kivel milyen jellegű munkára lenne szükség. Pláne úgy, ha lelkekkel is kell számolni. De amúgy még mindig látok esélyt rá, h meglegyen.
Ha valaki szeretne segíteni díszletben-jelmezben, akkor keresse meg Ratzhkát.

Kéne zenélni.
Van is ötletem, mi(ke)t lehetne feldolgozni. Gitáros-éneklős, hegedűs izéket.

4 megjegyzés:

David írta...

Üdv!

Ha ez most már nem olyan fenemód exkluzív, akkor jelentkeznék valami szerepre (nem tudom mi van éppen...)

gothposeur írta...

hm. ímél Ratzkának meg Inszéjnnek! ezt már nem én szervezem. (már, ha jól sejtem, melyik Dávid vagy:D)

Ádám írta...

Zenélni csatlakoznék, ha van rá lehetőség. November közepétől szabd vagyok ilyesmire. Szólj, ha elférek!
Köszi!

gothposeur írta...

Ádám: naná :D