hétfő, február 8

Farsang

Furcsa volt.

A szokásos társastáncos problémakör - nem annyit táncolok, amennyit szeretnék. Persze, örülök neki, hogy van pár olyan ismerősöm, akinek számítok annyit, hogy felkérjen egy körre - ez még mindig jóval több ember, mint a régi bálokon. Ilyenkor mindig elgondolkodom azon, hogy vajon mi lehet velem a baj: csúnya vagyok, idegesítő beszélgetőpartner (mittomén, borzasztóan buta és felületes, és sokat beszélek)? Vagy? Persze, a válasz egyszerű: attól még, hogy valakit kedvelek, az nem jelenti azt, hogy ez kölcsönös. És valószínűleg több embert szeretek mondjuk az emtétéből, mint amennyi ezt viszonozza. Amúgy ez nem érdekelne, ha nem érezném néha igényét a társaságuknak.
Node, mindig is kívülálló voltam.

Ez persze elrontotta a hangulatomat rögtön a bál elején. Csak azért nem akartam hazamenni, mert olyankor nem szabad abbahagyni a bulizást, amikor nagyon szar. Olyankor kell, amikor már jó, (amennyiben a vége előtt kell hazamenni, pl. azért, hogy aludjak valamit a másnap hajnali próba előtt), mert legalább nem fog teljesen kidobott időnek tűnni.
Szal unatkoztunk egy sort, aztán végre sikerült megtalálni a chillout termet, ahol legalább nem volt tömeg, ellenben közös punnyadás volt. Meg sikerült pár szót váltanom elég emberrel ahhoz, hogy megerősítsem a saját létezésemet, mielőtt hazamentünk volna. Ja, meg végre buli is volt, de iszonyat sokára indult el - minek ennyi program? Nem lehetne ezt külön teremben intézni, amíg a nem érdeklődők buliznak? :D

És többet nem szeretnék éles hangú "menjetek már be a terembe, ne menjetek ki, mér áll itt ilyen sok ember" felkiáltásokat hallani. Embertömeget így nem lehet mozgatni. Nem iskola, ahol a tanárnénik kettős sorokba állítják az embereket.

A bál maga, a szubjektív izéktől eltekintve jó volt, az embrek körülöttem többnyire jól érezték magukat. Csúszni nyilván gáz, de ez a szokásos vis major kategória, ezen nem is akadok fent :D
A buli elején táncolható zenék voltak, az embereket még úgy is szeretem, ahogy, a büfépult jó volt, a programok meg nem kötelezőek, meg amúgyis, a műsor nem volt rossz.

éhenhalok.
--

az viszont jó volt, hogy voltak emberek, akiknek tetszett a műsorszám. ugyan a welcomdrink-pálinkát az egész műsor alatt ittam meg, de nem ettem előtte, csak még délben, amúgy is kevés ital elég nekem, és aztán az... izgalom felnyomta a fejembe a műsor végéna maradéka lkoholt, úgyogy alig tudtam magamról a színpadon. Ez egy jobb nemtudás volt,a szövegre ésdallamra bírtam koncentrálni. Nagyjából.

6 megjegyzés:

Gábor írta...

Jó volt veled táncolni. Köszönöm!
Lesz bál, lesz még ilyen. :)

Thilanna írta...

hát, nekem még sosem sikerült elérnem, hogy 4 fiúnál több felkérjen ugyanazon farsangon, szóval át tudom érezni, milyen érzés. de azért már több a táncos fiú, mint pár éve.
a programok meg csak a hagyományosak voltak, amiket meg ha kihagyunk, azért van nyaff... össz kb. 1,5 óra lehetett a keringő után, szóval azért nem olyan sok. a műsor késett 40 percet (ugye kezdésnél nem vótak hajlandók bemenni a népek "mer' más se megy", aztán még Ankalimon húzta az időt kicsit), aztán ez valahol felment 1 és negyed órára, de aztán bulikezdésre visszahoztuk 50 percre.

viszont tényleg Ti voltatok Angwennel a profik a műsorban, ő hangilag, Te színészileg, pálinka ide v. oda :)

gothposeur írta...

Thilanna: az a másfél óra a műsor után nagyons ok szerintem. Műsorral együtt kéne max két órába beleférnie a programnak, hogy aztán legyen lehetőség mindenre - oké, a táncrendes keringőt nem tartom programnak, az azon felül lehetne simán.
Sőt, a keringőblokkok között lehetne nemkeringő blokk - jut eszembe, miért csak ekringő? Egyéb társastáncok is léteznek, latintáncolni is tudnak emberek, meg mehetne simán rockandroll is legközelebb^^
A keringő jó, de lehet váltani csacsával meg tangóval meg rumbával meg ilyesmivel.

Na, majd jövőre :D

Cue: köszi :D persze végül nem sikerült befejezni a beszélgetést, de majd.

Thilanna írta...

jelmezversenyt, pályázatok eredményét, választást meg tombolát ennél rövidebben nehéz lett volna. ebből a pályázatokon kívül mind "kötelező", pályázati kiírásban szereplő és sokak által elvárt, szeretett program, sztem.

egyébként az utolsó 3 napban ment fel a műsor 60-70 percről 1,5 órára... persze, lehet, h. szigorúbbnak kellett volna menni, és elküldeni a későn szólókat a fenébe. dehát ez a Zemtété mégis...

ez megint a "mindenkinek nem felelhetünk meg" esete. más szerint meg hagyhattunk volna nagyobb kifutást a kerigőnek (több szünet a számok/blokkok közt), és csúszhatott volna még többet a buli. :P

azért a tanulságokat gyűjtjük, meg köszönünk minden észrevételt, csak továbbgondolni igyekszem, hogy hogy lehetne jobb kompromisszumot kötni :)

gothposeur írta...

akkor a "kötelező" programok sok :)
a keringő és a társastánc meg simán a buli része. a keringőblokkok lehetnénekaz este folyamán többször is, tehát nem egyszerre lemegy az összes, hanem mondjuk óránként 2 szám - ergo a "buli" nem csúszik.
Mi több, a programokat is el lehetne szórni a buli közben. Illetve megoldani úgy, hogy ne kötelezően foglalják le mindenki idejét.

Jövőre nyugodtan számon lehet rajtam kérni az ötleteimet, nem csak szöveg ;)

milc írta...

gillz: ha megnyugtat, engem is alig kértek fel, és a legtöbb szám alatt ültem és unatkoztam, vagy lyányokat rángattam be a terembe táncikálni... nekem is rosszul esett a dolog, de betudom annak, hogy kb folyamatos rohanás volt a keringő, és nem volt köztük semmi idő körülnézni és lecsapni a következő áldozatra :)
az ötleteket meg jegyzetelem :)