csütörtök, február 18

Ideje lenne egy RPG témájú bejegyzésnek is lassan...

De ez inkább kérdés lesz. Milyen karaktereitektől vettetek már át valamilyen jellegzetességet? Úgy értem, volt e hatással már az életviteletekre, hozzáállásotokra, problémamegoldási metódusaitokra, motivációtokra saját karakter?

Bennem pl. mindenféle továbbképzési és XP osztási igényt ébreszt Janie - bár mondjuk a simek is azzal, hogy folyamatosan festenek és tanulnak. Meg némileg tudatosabban érzem a szociális kontaktusok igényét és fontosságát.
X-től időnként kölcsönöztem a dühét, és a szélsőséges reagálásait, néha jól jöttek. Janie miatt gyakran csöndben, de hatalmas érdeklődéssel figyelek másokra, és nem gondolkodom azon, hogy mit mondhatnék. Adriantől néha pozőrebb vagyok, és hatásvadászabb.
Ja, és az érdeklődési körök is átmentődnek néha.

Hogy Jolánról ne is beszéljek, meg a színpadi karaktereimről, mert onnan beszédstílus és mozgáskultúra szokott bekeveredni a valóságba.

Nos?

1 megjegyzés:

Petya írta...

Általában inkább én szoktam kölcsönözni jellemvonásokat nekik. Viszont amióta másokat NPC-nek tekintek, könnyebb bánni az emberekkel. :D