szerda, február 3

hehh, tegnap Szozsival elmentünk jelentkezni vampire live-ra. mert miért ne. Érdekes volt, kapásból kezdeni azzal, hogy régi wod karakter, ó, igen.
aztán kaptunk fura kérdéseket, amiket általában nem a koncepionáli fázisban szoktam feszegetni, de nem baj, így legalább konkretizálódtak a dolgok.
nem tudom, mi lettem volna még szívesen... első ötletem egy Brujah akárki volt, de az asszem a szokásos intrikálós live-on nem lett volna praktikus. Max, ha vannak többen anarchok, mert úgy fun - emlékezzünk csak az évekkel ezelőtti "alternatív" Bp live-ra. Anarch malkavita, aki sikoltófrászban tör ki, amikor beszélget velünk a Herceg. Ó, a régi szép idők.
Tremere már voltam eleget, nosfaretuból is, malkavitából nem, de tulajdonképpen kattant karakter bármelyik klánban lehet. Most ugye... toreador. Ja, megvan, katona gangrel volt még, mint ötlet. Vagy katona ventrue. Hát, majdnem :D Mondjuk, egy ... hopp van egy ötletem színesítésnek.:muhaha:

Azt nemtom, fogok-e tudni játszani, mert az első bál egy időben van fellépésemmel. DE max alliance pontot fogok jelenteni Szozs karakterének.

És még mindig erőstél van, és elúszok az időben.
Ma társulati toszogás, zen leszek és nyugodt, az álláspontom egyszerű, mint a faék, nem akarok agytépést az este. Elvállaltam, csinálom. Ráérek vasárnap reggelenként. Szerintme jobban tudtam a szöveget, mint eddig bármikor a harmadik próbára. Gondolkodom a karakteren és figyelek. Ennél többet nem tehetek.
Nincs igényem lelkizésre, álmos leszek, ha megint meg kell hallgatni ugyanazt, amit eddig.

Szombaton farsang, lassan gondolkodni kéne ruhán, hogy ne az utolsó pillanatban.

update: most látoma kiírásban, anarchban is gondolkodhattam volna :D így jár az, aki enm náz utána a dolgoknak.

Nincsenek megjegyzések: