hétfő, február 15

:vállatvon: tulajdonképpen nem baj, h végül visszasírta magát az előző hegedűs az együtteshez, és nem kell átmásznom a havon ma este. de azért az a fele nem tetszik, hogy még indoklásként hozzácsapta a rutin hiányát - amit valóban abból szűrt le, hogy hallás után megtanultam és lejátszottam azt a dalt a próbán, minden előzetes készülés nélkül, ellenben nem kezdtem el azonnal ontani magamból a zenetémákat meg hasonlók?
oké, elfelejtettem mondani, h próbáltunk már ír zenekart alakítani, ahol azért kb egy éven keresztül elvoltunk, meg a másik zenekar is tartott fél évig :D a különböző random izék az emtétével meg pláne.
de nem haragszom. én is a régi, ismert és bevált tagot választanám, amennyiben meggyőzött arról, h most aztán jobb lesz. de felesleges ilyen esetben a feltételezéseket tényként mondani, mert attól rosszabb lesz.
--

szóval nem akarunk zenélni valakivel? :)
--
egy csomót simseztem a hétvégén, addiktív.
--
a vasárnap délelőtti próba hasznos volt.

Nincsenek megjegyzések: