péntek, február 26

Álmos vagyok, ez döbbenetes beszélgetést indukált az irodában - amióta itt vagyok, nem sikerült ilyen jó hangulatban szimplán poénkodni. Tegnap amúgy megállapítottuk Lichivel, h embertelen, amit a Cég a könyvelőkkel művel. És mondjuk nem ártana kilépnie egyszerre 20 embernek, h talán észbekapjanak. Miért nem lehet úgy elosztani a munkát, hogy ne kellene éjfélig dolgozni? (az én kiegészítésem annyi, h mondjuk félhatkor hazamehessen mindenki általában, és a félhetes végzés esetéeg húzós időszakban, mindenkinek kifizetve a túlórapénzt.) Ez is olyan dolog, amit nem fogunk megváltoztatni. MErt nem tudunk.

Cue, Kincső: köszi a kommenteket, most már igyekszem abbahagyni a nyavajgást. Mondjuk én hiszek abban, hogy megfelelő visszajelzés esetén az akármilyen erőteljes stílusomból is vissza tudok venni.

Fordítok megint magyarról angolra. Remélem, lesz, aki ellenőrzi, mert... mert.
--

élmény belenézni a tükörbe, és látni ezt a sok feketét, amit hordok ^^. de tényleg. szereznem kell még szövetnadrágot, meg mégegy mellényt szerintem, meg ingeket, amiket hordhatok vele. Corporate-goth, az. Persze, lassan át kéne néznem a ruhatáramat, mert elég régen nem vettem a "mindenképpen-szükséges" ruhák köüzül semmit (ezek azok, amiknek rendesen utána kell nézni, és válogatni, és ritkán jönnek szembe a turikban).
lassan tavasz van, és talán már fogok tudni gyakrabban sminkelni is. mert az jó, mert az kreatív, mert annyira mindegy igazából, hogy miért ne? azon kívül, h nem akarom elmázolni szemdörzsölgetés közben.
a gót-pozőrség kelléktára.

volt más is, amin gondolkodtam, bár már nem tudom, hogy min. a ködök, igen, azok vannak, és jót tesznek a reggeleimnek.
megatokyo überzsírkirály, pont megfelel nekem. lassan utolérem az időt benne.

a képzeletbeli helyen meg akár tarthatnánk szerintem zenélést is, ha van mit, vagy akármit, a múltkori felolvasás indukálta benne az ötletet. Ha ők is, akkor mi is.

tegnap majdnem mentünk alaptáborba, de aztán inkább mesélt Janienek Inszéjn, geekek vagyunk, no.

Nincsenek megjegyzések: