szerda, június 27

Már megint máshol kezdte


Elkezdtem összeírni, hogy mim van, arra az esetre, ha abban a bizonyos 100 tárgyban szeretném maximalizálni a dolgaimat.
(Nemtommár mi a neve, meghogy milyen mozgalom kereteiben van, több, mint egy éve bukkantam rá, amikor damagetől megvettem az asszem hasonló okból leselejtezett robin hobb köteteit - amiknek a folytatásait még mindig sorra veszem amazonról, ő az oka.)
Szóval, szépen felírtam egy excelbe, hogy ruhák, tisztálkodás, elektronika, bútorok... öizé, egyébhasznosdolgok, ékszerek - most jut eszembe, a konyhát le is felejtettem. 
Sminkcuccból pl 27 darab van már. Nem számoltam azokat, amiket ki kéne dobnom, mert kifogyott vagy elromlott. Ruhából eddig 44-et számoltam össze, és ebben még nincsenek benne a fehérneműim meg a felsőim. Elektronika 23 db kábelek, hosszabbítók, és átalakítók nélkül. 15 darab bútor kb, úgy, hogy ezen kívül még elég sok az, ami az albiból nem az enyém, de használom.
És akkor szóba se kerültek a könyvek, az íróeszközök, a rengeteg papírjegyzet, meg a konyhai eszközök. Hm. Talán 300 db alatt azért megúsznám.
Midnegy, majd egyszer alapítunk kommunát, közös könyvtárral és nagy ruhatári átjárással, részben már úgyis ez van, főleg, ami bútorokat és evőeszközöket illeti.

De az első lépés nyilván a takarítás lesz, emg a rendrakás, én már látom, csak még nem tudom, mikor. 

2 megjegyzés:

Sütitolvaj írta...

ezen az összeíráson én is agyalok. csak nem merek nekikezdeni. pedig a költözések során töménytelen mennyiségű cucctól szabadultam meg már.

gothposeur írta...

nekem elsősorban a ruhim és sminkcuccaim környékén kell körbenéznem alaposan :D tuti megint több cuccom van, mint amit használok. És ha a darabszám alá nem szeretném beszorítani, a hasznosság egy jó szempont.