szombat, június 23

Napfény meg meleg

Az van, mindkettő. Reméltem a lehűlést, cserébe a péntek hajnali gyönyörű vihar után kaptam fej- és torokfájós megfázást, és még most is meleg van. Az utcán kellemes, meg a szél, de itt fent még az erkélyen is pár fokkal melegebb van, mint kéne.
De nem panaszkodom, jó az este így a lázcsillapító után, amit Szozsitól szereztem - ilyenkor (is) kifejezetten tudom értékelni a közelben lakó barátokat.
A mai nap heveny nyűglődéssel, a délután alvással telt, meg Zyro főzött, ami jó volt, mert magamtól kb kenyeret tudtam volna megkenni, h ne haljak teljesen éhen.
Tegnap este kiszakadtam az erkély kellemes időjárásából, átmentem játszani, próbűltam a torokfájásomat whiskeyvel kezelni, némi sikerrel, mert ma inkább a fejem fájt.

Közben rámszóltak, hogy lehangoló a blogom, ezen elgondolkodtam, a miérteken is, igen, célok kellenének, csak nem találok olyat, amiben tudok hinni. Kellene egy olyan állás, munka, aminek értelmét látom a pénzszerzésen túl is - amiben tudom használni a képességeimet, amiben látom, h nem vagyok hülye, aki csak az adatrögzítésre jó. és persze az alkotás, mint olyan, hátha lesz hozzá erőm és energiám.
Változtassak. Egy dolgon tudnék hirtelen változtatni, de még mindig nem vagyok róla meggyőződve, hogy megérné, hogy szükség lenne rá.

Na, akkor nézzünk hasznos dolgokat. És ó-ó, hát itt a hűvösebb szelem! És rájöttem, h azért hiányzik a billentyűzet háttérvilágítása :D

2 megjegyzés:

Dreamer írta...

Lehangoló a blogod? nem is tudom. Egyrészt szürke, és annak árnyalataiban pompázik. Ez bejátszhat. Amit pedig írsz, az valószínűleg azért lehangoló, mert ide a "resztli" jut, a többit meg kidobod Tumblr-re :)

A Célok jó dolgok, és van is neked elég. A gond inkább a tervezéssel lehet. Mit akarsz 1 héten belül? 1 hónapon belül? 1 év?.. Haladj step by step, először a kisebbek, utána a nagyobb léptékű dolgok. Valamint gyűjts élményeket, l.: menj el vidámparkba, Aqua worldbe, állatkertbe, sziklakórházba, láthatatlan kiállításra, Csodák Palotájába, stb-stb.

gothposeur írta...

á, a tumblira megy a resztli :D

a baj az, h ezek a célok most nincsenek meg. egy héten belül? mittomén. ilyen időt, mint ma van. 1 hónapon belül? Az már hosszú táv, azt már nem látom :D