péntek, június 8

Nem elemzem ki hangosan a tarot lapjaimat, azért a gondolataim eléggé predesztinálják. Nem az igazi, de eléggé nyomasztanak az értelmezéseim ahhoz, hogy ... mihez is? Pro és kontra érvek.

Állítólag evés után jobb lesz a kedvem. Remélem. Felhősnek látom a hétvégémet, és alaptalanul, nem értem, végre lesz időm mosni, játszani, takarítani, meg talán még kreatívkodni is valamit. Meg talán mesélni vasárnap. Mégis.

Néztünk tegnap Avengerst, bemásolom a mikroblogomra írt beszámolót, mert eltévedtem reggel:


végül megnéztem az Avengerst - ill. a Bosszúállókat, hamár csak magyarul adták :S
még jó, h “láttam az egészet a tumblren”, mert így odaképzeltem angolul azt apár vicces mondatot, és úgy még viccesek is voltak azok a jelenetek. Amúgy semmi különös, szuperhősöket a Planetaryr óta különösen csípem, meg azért a Watchmen is jó volt (képregény és könyv is), sőt, KickAss. Sőt, X-men. Sőt. 
azt mondjuk nem értettem, h ez az egész móka Lokinak mire volt jó - hacsak nem volt mé egy csavar az eészben. amit csak a következő részből tudunk meg, mert ez a világra uszítok egy adag izét dolog elég… fantáziátlan. Lehet, h a magyar szinkron az oka, de nem volt meggyőző, csak a szándékot éreztem a megfélemlítésre, meg a lélekbenvájkálásra, de nem jött át. 
Mondjuk az is segített volna, ha ezt az erőszakköteget minimálisan hitelesebben mutatják be - faszom a korhatárba már, mutatóba pár vércsepp és kész? 
A hősök karakterei pont megvoltak, ez a fele teljesen jó volt, bár én ezt nem mozifilmben, hanem sorozatban nézném persze, de hősös sorozatok úgyis vannak, meg a képregényt talán? 

Nincsenek megjegyzések: