kedd, június 3

....i'm the only survivor of this laaaaaaaaaand....
nem csak itt van világvége. ha nem is öröm, de legalább az estéken átível a közös alkony. :költői kép:
na, még egy gótság, mert így van ez. aztán egyszercsak megyek moziba, megnézem a cyborgos filmet, mert azt nekem kötelező a címe után is már, hát még.
If I touch a burning candle I can feel no pain
In the ice or in the wun it's all the same
Yet I feel my heart is acheing
Though it doesn't beat it's breaking
And the pain here that I feel
Try and tell me it's not real
I know that I am dead
Yet it seems that I still have some tears to shed

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Aki Lacuna Coilt hallgat, ne csodálkozzon, ha befordul...

gothposeur írta...

A Lacuna Coil már csak következmény :) ha olyanom van, akkor befordulok én még a teddfelakzedeténmásvagyok izétől is :)=

Névtelen írta...

Ömm, attól nekem csak az élettől megy el a kedvem. Az mennyiben minősíthető a befordulás egyik válfajának?

Meghátizé, tudom, hogy alapvetően nem pont az én társaságomra vágysz, de holnap van az utolsó vizsgám, utána ha gondolod és kitör rajtad az általános szocializálódhatnék, bármikor dobj egy mailt (vagy sms-t, hehe)...

(Most aztán hű de nyílt és rámenős voltam.)

gothposeur írta...

:D most sajnálom, h nekem nincsen időm. pl. munka helyett inkább szocializálódnék egy csomót.
azért majd csinálok.