csütörtök, június 5

Nekem voltak mindenféle terveim előző estére, ami szerint diplomát tervezek, aztán igen hamar lefekszem aludni, mert mostanában abból nem jutott elég. Ja, meg az is, h nem megyek el úgy a próbára, h nekem nincs ott dolgom.

Tehát elmentem a helyszínre, h kérjek Szkanarell-szöveget a... a... Dísz-őztől, akinél volt is szerencsére egy felesleges. Aztán, miután Tanárúr megkérdezte, h akkor csak néző leszek-e, azt válaszoltam, ja, hát ez jutott. Úgyhogy maradtam. És nagyon megérte. A jelenetet jó volt látni egyben, meg közelről (még akkor is, ha még mindig zavarbaejtő számomra pár momentuma :D )
Az elemzése közben meg megtudtuk, milyenek a színésznők-színészek, és ez azért... igaz. Szóval drámázás civilben is. Mi? Á, dehogy. Meg az az izé a mindig szerepek játszásáról. Izé.

Az elhatározásaim meg kábé mint hóember a sütőben. Próba után Farkassal beszélgettünk még az udvaron, amíg el nem zavartak minket. Francba. Feltöltődtem energiával, mert én ilyen vagyok, ilyen energiavámpírizé, de azért... namindegy.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

baromira nem vagy energiavámpír, sztem ezzel óriási tévedésben leledzel :) (van egy kollégám, hálistennek nem közeli, akinek minden mondatomra van egy halkan elmondott szar poénja, és egyfolytában kötekedik, pedig egyébként biztos rendes gyerek. te egyáltalán nem hasonlítasz rá. márpedig jól értem a definíciót.)