hétfő, június 23

jé, nézegetek keresőszavakat analitycson, olyanok voltak, h fekete körömlakk, ld50 tiamat, meg még pénteken egy sganarelle avagy a képzelt szarvakos látogató. meg ma egy öskü és a moliere: sganarelle keresés. ez azér' elég főnix specifikus. (azt nem feltételezem, h a blogomat próbálja bárki megtalálni a főnixből, mer az lúzer lenne, hisz iwiwen linkeltem, muhaha)

ma alszom. na jó, esetleg deathnote filmet nézek előtte, ha nagyon meleg van.
írtam, h az egész osztályból társulati tag lett?

---

kis színes a mai napból: megkérdezték, 45 vagy 48 kiló vagyok e. Lol. Ez majdnem olyan vicces, mint amikor egy feltételezhetően 20 körüli srác fiatalkázik le. Negyedszázados öntudat, wazzeg.
Továbbá foltos a jobb karom, nem tudom, melyik darab alatt ütöttem meg - bár lehet, h valaki megszorította, mert az is nyomot szokott hagyni. Hm. Talán Cue, amikor kicipelt a színpadról? Vagy a mozgásszínházas rettegés vésődöt ily módon belém?

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Btw, kéne deathnote-ot nézni, nem?

(És rendkívül mérvadó szerény véleményem szerint megérdemeltétek.)

gothposeur írta...

kéne, biza, de azt nem én szervezem :D