csütörtök, június 19

Onlány képet szerkeszt

Most az történik, h innen bentről szeretném a képeket összerakni - úgyhogy kapásból át kellett ülnöm a telefon mellől, mert azona gépen nem volt flashizé telepítve.

Az első pofás szerkesztő az Adobe Photoshop Express lett, amit kipróbáltam. Szép, bár kicsit lassan töltögette be magát. Lehet vele állítgatni a kép egészén pár dolgot (színek, élesség, világosság, ilyesmi). Mást egyelőre nem találtam. Ja, 2Gbyte tárhelye van, ami több, mint a Picasanál pl. Meg jól néz ki (sötét színek, ach, gót.)

Mivel nekem most montázsolnom kéne minimum, meg rajzolgatni, keresek tovább. Következő a Picnik. Ez sem csúnya, web2.0 pufis dizájn- árnyékolt, lekerekített, átmenetes, amitől kezd már herótom lenni, bár asszem a blogomon is vannak ilyen jelek :D. Itt kicsit több opció van, mintha tudná mindazt, amit az előző, és még pluszban lehet feliratozni, meg izéket rárakni, sőt, van jópár effektje is. De montázsolni nem tudok még. Sőt, rajzolni sem. folyt köv, most ebéd.

--
no, voltam westendben, ettem pizzát (megint), meg plázagótultam, ami ezúttal piros (még nem láttam igazából, de kívülről piros, és szerencsére nem csillámos) szájfényt, valami roppant fehér alapozót leértékelten (ehehe, mondtam, h gótplázamacska), meg egyéb ilyen izéket jelent.
de igazából ez egészen lényegtelen, így telnek napjaim, amikor épp nem deppelek nagyon.

tehát, nézegetem ezt a picniket, és az éjjeli őrséges áthallása mellett egyre jobban tetszik. pl most importálta a picasa-s képeimet, és még egyebeket is simán tud. integrálni szeretnék minden szájtot egybe, kezelhetőre megminden. ó, jessz. csak most egy kicsit fagy a dolog. :D

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Piknik... csak pont azokat a számaikat nem sikerült leszednem, amiket idézik...