vasárnap, június 1

Nyár

Mával nyár van tényleg. Ez pont most fogalmazódott meg bennem, utána jutott csak eszembe a naptári évszak ténye. Valóban.
Mivel alig töltök időt a bőrlerohasztó melegben napközben, ezért ez a fele kevésbé utálatos számomra, mint eddig általában.Légkondis iroda, ugye. A Főnixben meg már megszoktam, hogy izzadok a próbaruhába és a negyvenfokos színházterembe zárva, ez valahogy hozzátartozik a komoly munkához. Haha.
A nyári esték meg amúgy is, nem beszélve a nyári záporokról, mondjuk délután. Persze gyertyafény és bor/abszint/gyümölcslé (és opcionálisan pár tízoldalú) társaságában még pozőrek is.
Amit szeretek, arra ájulásig lenne energiám, azt hiszem.

Ja, buliból is jutott végre, egy pénteken, kolleginával 50%DM klub, több képen is vagyok ^^ - némelyiken még jól is nézek ki. Minden rámtörő szplínroham ellenére baromi jó volt, még akkor is, ha csömöröm lett a DMből a végére

ha már nyári eső :)
és.

valahol a buliban megállapítottam, h klipvetítés jót tett, pláne, h jó pasik voltak többnyire az énekesek :)

aztán szombaton a napi főnix-adag után Póklány és Rókalány szülinapi bulit tartott a morissons2 retró termében, ott meg velük, illetve Komával, Farkassal, Józsival, ööö... Rendőrcsajjal (ehh, ez nem jó név, kell találnom majd) megmutattuk, hogyan buliznak a színinövendékek, amikor nem rúgnak be (nagyon), csak levezetik az exhibicionizmusukat. Végigvigyorogtam a csajkommandón az estémet - még akkor is, ha én is közéjük tartoztam ezúttal (ha józan vagyok, akkor egyszerűen kiszállok a játékból, de nem voltam az.) Szép és őszinte rá...megmozdulások voltak ezek :nagyon röhög: no, ezt is meg kellett tapasztalni.Hazafele Póklánnyal beszélgettünk, kiderült, h van közös témánk (a pasikon és a főnixen kívül is), nem tudom hova rakni, de egyelőre nem is kell.
Ma vizsgázgattam, nem volt túl jó eredmény, de laza hangulat, vigyorgások, ilyesmi. délután a változásokat próbáltuk végig, a végére komolyan, elfogyott minden szomszédom agya. :brainz:

most meg blogolok, haláli.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

túl jók a kódneveid, nem tudom mindet kitalálni. :P :D