hétfő, június 16

Nocsak. Ma kifejezetten szeretnék pihenni. Nem csak aludni, de előtte is nyugit, egyedül vagy valami ilyesmi. Tehát elfáradtam, nem is kicsit,főleg a hétvégén. Otthon már kifogásolják, h gyakorlatilag aludni járok haza (és valóban, mert van jobb dolgom, mint otthon lenni :P ).
A vizsgakészülés egyre inkább idegölő, tegnap már alig viseltem el az embereket, ádáz tekintettel cirkáltam az esti szerencsétlenkedésen, és beszéltem hülyeségeket. Jó, mi, ha a színészpalánták egymáson vezetik le a feszültséget? Ehe.

Ami nagyon jó, az az, hogy azért a hajtásban eljutottam Vashölgyig, még akkor is, ha majdnem eltévedtem a világvégén, de Ügynök úr nagyon profin megtalálta a címet - pedig én már jártam arra. Hihi, kíváncsi vagyok, hogymit bírunk kihozni a sztoriból, mert határozottan élmény hárman technokráciát játszani, úgy, h mindenki nő, és a karaktereik meg pláne.
Nomeghát, a társaság, az. Jó.
Szappanopera.

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

Úgyis hamar át fog menni a történet Wraithbe, mert hogy ez a három nőszemély záros határidőn belül kinyírja egymást, az is biztos... :)

gothposeur írta...

á, nem hiszem :D két ex-euthanatos csak nem :D

Névtelen írta...

Akkor én mindkettőtöket! ;)

Névtelen írta...

kérem a halál fontos metafizikai fogalom, ne viccelődjünk itt vele!

Névtelen írta...

Grrrr, biztosíthatlak róla hogy viccről itt szó sincs...

gothposeur írta...

jajjmár, csajok, megint elvesztek az elméletekben :táraz:

Sarah