péntek, június 20

sosem látod

a fát ól az erdőt, avagy miért nem jó a.... szavakat elfelejteni, meg akkor sem, a a mondatod sem volt készen. most egy gyorsnapi izé, aztán majd. majd csak.

tehát tegnap elindultam a Cégtől, felmálházva egy hátizsákkal, tele a Körmagyar jelmezével, egy tarisznyával, egy esernyővel meg egy kalappal a fejemen. Délután már rettentő hőség volt, sehol a korábbi napok, úgyhogy még a harisnyám alá is izzadságcsöppeket vizionáltam. Bezzeg bent meg épp, h nem fázunk. Haláli, h az irodába kell vinni a melegebb cuccot...
Kerestem izét az egyik tanárnak, de nem találtam, csak fura nézést a kínaiárusnénitől. Nemtom, hogy lesz, wazz.

Aztán egyszercsak leszólított oldalról Métely meg Búvárzenekar, és ott ragadtam egy negyed órát, mialatt megállapítottam, h Métely még mindig átmenetesre festi a körmét, meg azt, h a lelkem mélyén geek vagyok. Nagyon. Befutott aztán Insane meg Gica, akiket így láttam már irl is - jól van, csökken a lista :D Azért még vannak ott baloldalt...Minden szociális inkompetenciám ellenére jól esett, mert kábé évek óta nem láttam belterj geeket.

este próba, dúlnak az energiák meg a hormonok, roppant szórakoztató vagy sem, mindenesetre egy csomó exhibicionista ... állat összezárva. Van. OMG. Okéoké, még nem tettem túl magamat rajta. Baromira élvezem, mert végre lehetek olyan hülye, amilyen amúgy is vagyok. (Este Hiénától megkaptam, h dinka vagyok. Meg azt, h hedonista :muhaha: ).
Próba után kocsma, Femmefatale szülinapját éjfélkor elénekeltük, aztán egy új helyen még fél3ig 3ig ott. voltunk. Óvatlan pillanatban sikerült említést tennem a blogomról, csak elfelejti megint az úr :P (vagy kacagni fogok, ugye.) most kétésfél óra alvás után boldogan.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szociális inkompetencia?
Én úgy emlékszem, h jóízűen röhögtél.
:)

gothposeur írta...

röhögni már megtanultam :D