szerda, június 11

csak megint nem értem a helyemet a vilá... pár ember szemében. egy ember szemében. mindegyik igaz. az első nem annyira zavar most, a másik kettő ugyanannyira. namindegy. barátságért inkább merek harcolni. szerelemért úgysem lehet - nekem eddig soha nem sikerült. az egy ilyen érzés, nem lehet basztatni, mert vagy van és annyi, bagy nincs és úgyis annyi. pontatlan idézet a körmagyarból.
nem mentem morrisonsba, ezt igazából csak Chris miatt sajnálom, de cserébe kaptunk dicséretet Józsival, meg elszívtam két cigit Sztárcsajjal - és átértékeltem pár dolgot magamban. Profin tudok drámázni, és lassan el is fogadom, hogy így élek. Hogy az vagyok, akinek látnak az aktuálisan legfontosabb emberek. Az meg már csak cseresznye a habon, hogy nyilván annak a véleménye a fontos, aki a legkritikusabb.
Komával szöveget mondtunk össze, jól áll neki a bot :D
pihenni kénejóuramazerejejócskánelhagyta.

Néha csak látvány van, és mozdulatok és anyaglevegőminőségek, és kimaradnak a szavak. Nyomasztó a nagyonnagykörút az egyes villamossal délre, mintha egy másik, hideg kor méghltebb csontjaiban próbálnának meg élni valakik. A praktikus halottak. Ez nem stalker-romantika, mint a többi pusztulaton.

Oké, maradhatnak az illúziók, mert nélkülük valóban lassú halál van. Vagy gyors.

Elképzelem, hogy dögös, okos, humoros, tehetséges ember vagyok. elképzelem, hogy értékes életet élek. Ja, hogy nincs elég pontom, amit szétoszthatok?

elképzelem, hogy megérdemlem a szeretetét.és azt is, hogy meg is kapom. haha.

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

...cheat.
*mögéd áll*

Névtelen írta...

A kitartás még több rózsát terem, mint a türelem.

eltárs

Névtelen írta...

a dögös, okos, humoros és tehetséges emberek ugyanúgy küzdenek belül magukban a saját problémáikkal, csak kívülről látszanak tökéletesen kiegyensúlyozottnak. legalábbis állítólag. :roll:

Névtelen írta...

Nem az a baj, gillz, hogy kevés a pont, hanem hogy túl sok előnyt vettél fel, és jöttek vele a hátrányok is. És míg asszem az előnyöket főleg kívülről látni, a hátrányokat te érzed nagyon.