szerda, december 1

azt próbáltam ki tegnap este, hogy milyen az, ha lefekszem mondjuk 11 körül, és nem várom meg az éjfél utánt. álmos voltam, fájt a fejem és kétoldali emberundorom is volt, amit zért sajnálok, mert igazán átlátogathattam volna a szomszédba.
De cserébe ma esik a hó, és ... nem érzem magam frissebbnek. Viszont megint elkezdtem gondolkodni hangszer tanulásán, és most megint a basszusgitár jutott az eszembe. Az már majdnem. Vagy, persze, zongora. Namindegy, nem a kitartásomról vagyok híres.

a mai mindenképp:
- live plot-vonalak összehúzogatása (esetleg tvtropes böngészése hozzá :muhaha:)
- írás
- este kéne hazaérkezés után énekelni, és nem tekintettel leni a sötétségre

Különben, arra jöttem rá, hogy a rendetlenség este, lámpafényben már zavar. Vagy csak most? Ha belül nincsen rend, akkor kívül legyen. (Tehát, ha belül rend van, akkor kívül lehet rendetlenség :D)

Nincsenek megjegyzések: