kedd, december 21

Epikus a köd a házak felett, csak ne fáznék mindig. Tegnap kirándultam egyet a SÍN és a Törekvés között, mert nyilván elfelejtettem, h a hétfői próba is Törekvés, sebaj, oda is feleslegesen mentem - kaptam egy félórás engedményt a próbából. Ha mondjuk a Vasaban lennének a próbák, már nem frusztrálna ennyire az egész, de így... de így sok értelmét nem látom.
Semmi kedvem megbetegedni karácsonyra, de megvan rá minden esélyem. Takarítani kéne még péntek előtt, de nemtom, mikor lesz rá lehetőségem, mert pénteken át kell menni haza segíteni. Az ajándékokat nagyon nem vittem túlzásba, otthonra alapvetően vérlepke intézi, mindne mással meg el vagyok csúszva nagyon.

Várom a szabit, még akkor is, ha majd egynapi meló megszakítja - az pont jó lesz nekem. Aludni sokat. Játszani, meg valami hasznosat is alkotni, remélem.

Nincsenek megjegyzések: