hétfő, december 20

Embertelenül álmos vagyok - illetve inkább váratlanul és érthetetlenül. A tegnapi napot szinte átaludtam - oké, hajnali háromkor feküdtem le, de ez jobb napokon is megesik, és ráadásul fél10-ig tudtam aludni, mert be kellett menni a főnixkarácsonyra, a hosszúkarácsonyi hangtechnikáját csinálni. Komoly erőfeszítés volt nyitva tartani közben a szememet, én ilyet még nem éltem át, hogy előadás közben ennyire aktív legyen a fáadtság és az álmosság, és hazafelé már szinte aludtam lábon. Az időjárás teszi, biztosan.

Vasvárról hazafelé jövet volt pár "na, most kenődünk fel 140-el az autópálya elválasztó korlátjára" pillanat, most egy darabig nem szeretnék fáradt Andris mellett ülni kocsiban.
Az előadás olyan volt, mint máskor, Laura Nucája egyre keserűbb lesz a végére, ami nem tudom, hogy igazából milyen az egész darabot figyelembe véve.
Borzasztóan fárasztóak amúgy a Smocek próbák úgy, h nem próbálok, és ma elfelejtettem hozni furcsapár szöveget, h átnézzem holnapra, namindegy.

Szeretnék pihenni, de előbb még karácsonyi ajándékokat is kéne véglegesíteni.

Nincsenek megjegyzések: