hétfő, december 27

Boldog Karácsonyt amúgy, ez a három nap elég jó volt. 24-én átmentem anyuékhoz, és segítettem főzni, aztán Szenteste volt éneklés a karácsonyfa körül meg minden, rengeteg ajándék, mert vérlepke nagyon kreatívan és okosan kigazdálkodta mindenki ajándékát.
Ja, nálunk a fekete műfenyőt még én is sötétzöldnek nézem, az agyam átírja a valóságot, de van mrajta minden, amit találtunk a lakásban.

Aztná Inszéjn megkapta a billentyűzetét, és nagyon kúlul néz ki, meg az is, amikor kicseréli a gamer részét a normál részére :D pláne, h kölcsönkapott egy sokkal jobb gépet használatra, úgyhogy jelenleg csak a monitor nem illik a képbe bele.

Átbeszéltük már párszor a leendő tábort is, aggályok vannak, nem kicsik, és művészet lesz úgy megoldani, hogy jöjjön mindenki. Amikor komoly alternatívának tűnik a tábor helyett elutazni máshová, ugye... Amennyiben átküldi vki a pályázatot nekem, akkor megpróbálom összehozni az érdekelteket egy alapos véleményezésre, ill. korábbi táborok tapasztalatlevonására még a héten. De ehhez kell a pályázat, h az alapján csináljuk meg.

A királylányos fantasy megbetegedések miatt kimarad ma, viszont lesz idő nekiülni a iove kidolgozásának, ollé.

Ez a mai gyorsjelentés.

1 megjegyzés:

Angwen írta...

Nekem is jó karácsonyom volt :)

Kár h elmarad a királylányos