csütörtök, december 2

Fáradok. Így estére meg pláne, ma délelőtt hosszú levelet írtam válaszul GP hosszú levelére, azért viccesek vagyunk, amikor ennyi időt ölünk a hobbinkba, nemde?
Kezdem... kezdem? ... üresnek érezni magamat. És némileg megijesztett az előttem álló pár nap: ma este próba, holnap hajnalban rorate, este próba, szombaton reggel indulunk bécsi előadásra, vasárnap jövünk vissza. Vasárnap nemtom mikor.

Kiderült, h kellettem volna próbákra hangot csinálni, de erről Tanárúr ma kérdezett meg - ilyenkor azért lelkiismeret-furdalásom van. Valóban nem volt egyértelmű sem az én emailem, sem az övé erről, mert én azt írtam, h ott leszek, ha kellek, ő meg megköszönte, de nem mondta, h kellek, és én se kérdeztem rá, h kellek-e :P
Namindegy, szerencsére tudom a darabban a hangot, szerintem még szövegkönyv nélkül is menne.
No, mentem. (Perdo. Mentem.)

Nincsenek megjegyzések: