szerda, december 22

estére elfogyot az agyam, ami reggel se volt már, de akkor még volt valami felszabadultság a ködben, és azt hittem, én tényleg azt hittem, h ma érdemes felkelni meg ilyenek. Megnéztem például két Nikita részt, az új sorozatból, és sajnos még mindig érdektelenek a karakterek, még a sztori is. Pedig ez az ügynökösdi, az országért-emberiségért gyilkolás, moralizálós izé mindig is a szívem csücske volt. Nikita megpont az a karakter, aki, ugye. Na, ebben a sorozatban nem, mert itt csak egy... szomorúan, megtörten néző nő, aki baromi makacsul menti meg világot és az embereket. A beépített kiscsaj már érdekesebb karaktr, de nála meg fájnak azok az engedmények, amiket a forgatókönyvírók megengednek - folymaatos reality breachekkel operál a csaj, egyszerűen nem jöhet ki ember minden helyzetből ennyire - egyszerűen. Persze, egy übertitkos ügynökségnél lehet mászkálni a szellőzőrendszerben, és pont megtalálni azt a helyet, ahol a titkos dolgot megbeszélik.Meg a szellőzőrendszeren keresztül titkos kijárat is van. Ó, igen.
Ha már érzelmes akciófilm, akkor legyen valami érzelmi feszültség karakterek között, és ne csak oda kelljen őket képzelni. Fantáziadús ember vagyok, fel tudok építeni agyban teljes drámákat egy-egy pillantás mögé, de sorozatnézés közben nem én akarom kitalálni azt, amiért érdemes lenne nézni.

Kávét iszom, és folyamatosan nehezül el a fejem. Kellett ez nekem? Ma este megint próba, ebből az idén az utolsó szerencsére, majd jövőre lelkesedést gyűjtök, de sajnálom, idénre elfogyott.
Tegnap .... tegnap. Mit kell ezen ennyit ...morogni? Nyilvánvaló, h egy fél pizza egész napra nem elég, munka agybontó, és meló plusz félóra utazás után rögtön próbakezdéskor nem leszek bemelegítve, csak azt nem értem, miért kell csodákozva kérdezni, hogy mi van a beszédtechnikámmal. Az, bmeg, h fél éve nem játszom, az. És másfél éve kb nem kapok visszajelzést a játékomra, csak technikait maximum. Dehát ez nyilvánvaló, és gyűlölöm a trivialitásokat.

Define spaces. I need space and time.

2 megjegyzés:

Drímőr írta...

Te figy, igazán nem kekeckedésképpen, de jó ez neked, hogy fél éve, egy előrángatott habkönnyű darabban, idióta szerepben picsoghatsz?

Tényleg no offense, de Főnixszel kapcsolatban a blogolvasóhoz általában a negatív része jut el.

Drímőr

gothposeur írta...

csak a rend kedvééért: a Furcsapár az jó darab, és a szerep is jó :D szal ez a fele stimmel. az nem jó, h fél éve a funtinelin kívül ez az egyetlen előadásom :P
a többi stimmel.