szerda, december 8

Megnéztem a Veronica Mars második évadját is, jó anyag ez, bejön. Igazából nem is lett kedvem a gimis éveimhez újra, inkább jól esne megint valamit tanulni, meg a tanulás közösségében élni.

Tegnap vettem három inget, corporate goth, az.
A mondanivaló hiányos, asszem, még azt akartam megjegyezni, hogy lassanként kezdek képben lenni a világban történő dolgokról, mindne erőlködés nélkül. A szint nyilván a legminimálisabb, és határozottan úgy érzem, nem kell nekem a külpolitikáról többet tudnom, mint amit elolvasok indexen és blogokon, elég elkeserítő ez így is.

Jövő héten kell mennem Tiamatra. Praktikusan meg kell előre vennem a jegyet, különben ellustulom. A próbákkal kapcsolatban meg úgy döntöttem, tulajdonképpen jót tesznek, amennyiben sikerül nekem is próbálnom rajtuk. Ma este, pénteken, vasárnap, aztán jövő héten is hétfőn-szerdán-pénteken próba van, de a most péntekiről majd elmegyek az énektanoncokkal vacsorázni, jövő pénteken meg másfél órával később érkezem. Annyira nem vagyok elengedhetetlen, hogy az már mávé... najó, nem.

Ma is dolgoztam, úgy érzem, kicseréltem egy laptoptáska szíját egy kollégának. És az meg vicces, h érezhető az egyik HR-es kolléganő hiánya, mióta kilépett, olyan... szétesett a HR. Nem érzem úgy, h a helyzet magaslatán lennének - ők se beszélnek egymás között (ahogy az ITnk se). Node, ez még mindig elműködik, nem kell bonyolítani...

Nincsenek megjegyzések: