péntek, március 1

Nem hisztizem, nem, nem, nem. Amúgy is, méltatlan kiakadni apróságokon, inkább örülnöm kell a felszabaduló időnek. Nem, tényleg. És amúgyis, ez a bronz körömlakk pont elég furcsán megy a rúzsomhoz, nincs itt baj. Az azért elgondolkodtató, h majdnem vettem egy kindle-t csak szerencsére azt a verziót nem szállítják magyarországra, és aztán megnéztem, ami könyvet nem papíron vennék, azt hogyér' adják amazóniában, és drágább, mint a nyomtatott, hát majd nyilván.
Elég komolyan kezdtem el gondolkodni olvasó-fdelületen, tablet vagy e-book, mert van két olyan könyvem is, ami túl nehéz cipelni, de otthon meg keveset vagyok úgy, hogy olvasok is. Aztán meg van pdf-em is jópár, azokat is érdemes lenne nem a mobilról, mert az tényleg kicsi ehhez sajnos.
A tablet mellett kábé csak annyi szól, hogy kütyü, és szép, és ... ööö... majd, ha zenélek végre, akkor látom benne a távlati lehetőségeket, hogy hangszerként működjön, de lássuk be, ezt majd azután veszem reális szempontnak, ha végre sikerült vennem keverőt, és drótokat, amikkel összekötöm a hifivel/géppel, és gyártok hangokat. (kis szünet, gyártottam, már majdnem olyan, amiből csak 10x ennyit gyártva egy gyenge minőségű,de zenének kinéző valami lehetne, idő, idő, kibaszott idő).

Áhá, fejfájás. Is.

Heló, tavasz, heló hétvége, heló akármi.

Nincsenek megjegyzések: