csütörtök, május 23

!

Na, páraknak ígértem tapsi blogjára felkerülő regényétnek a linkjét, helótok: http://nyulontul.blogspot.hu/search/label/a%20r%C3%B3kav%C3%A1r
Olvassátok, jó :D (Én a krédések közül talán a legutolsóra tudom a választ, mert arra a válasz az egyik legutolsó sorban volt benne, de csapnivalkó a névmemóriám, majd az egészet egyben még el kell olvasnom)

Volt szülinapom, hát az nagyon-nagyon meghatott, hogy fekete lufik fogadtak, és tisztaság a konyhában és a ThaneKrios kép, meg aztán a falitáblána  cuccok (igen, Zsuzsi, emlékszem, asszem :D), a másik Thane, meg a dolgok még, kiismerhető geek vagyok, az jó, meg a szonikus csavarhúzó, meg a ... meg... meg a mindent nagyon köszönök. Érzelmi rész letudva.

Napközben megfájdult a derekam, lumbágó, mondják, mert lehajolni nehéz, kurvaéletbe, mondom, 30 évesen hirtelen török el. Még mindig fáj, de hajolni tudok legalább.

Az este igazi házibuli volt, nem mindenki ismert mindenkit, és nagyon enm tudtam mindenkivel beszélgetni, de nyilván nem erről szólt, kell majd külön is. Meg kell majd olyan, amikor nem én szervezek ilyen csapatot össze, és akkor nem akarok majd mindenkivel beszélni.
A másnapos énekóra mindig élmény, az Alleeban nem játszottak elérhető időben megnézhető filmet, és a 11. kerület még mindig szép. Meg kell még királylányosat is mesélnem.

Időhiány mindenütt. Ma este nem szeretnék elázni esőben, oké?



Nincsenek megjegyzések: