csütörtök, május 16

Kicsi vagyok, fáradt vagyok, és fázom, és még csak reggel van. Tegnap az énekórán össze-vissza röhögtem Zoltán legnagyobb derültségére, aztán otthon kínkeservesen végeztem el a majdnem elfelejtett peer assignment részét a kurzusnak, jó arc voltam megint, de agyam csak az első kettő elemzendőre jutott, hozzájuk még írtam pár mondatot, a többieket inkább felpontoztam. MEg kellett állapítanom, hogy bármennyire is nem lett kész a saját prototípusom, attól még sokkal teljesebbnek tűnik mint a többiek nagyrésze. Lehet, hogy nem szép, mert baromira pont elég volt az interakciókkal, a mikor mire kattintok mi történik vonallal törődni - ha még színeket kell választanom, esetleg valamilyen grafikát meg ikonokat, én ott halok meg. Nyilván nem, akkor nem adom le, oszt csá. Most az utolsó hajrá van, még azért nem ártana befejeznem a dolgot meg javítatnom, aztán user tesztek, aztán azt dokumentálni a hétvégén. Asszem ezt most elkezdem már ma, mert ... idő. És utána pedig kell találnom vaami sajátabb dolgot a gyakorlásra, emrt ez jó, emrt ez tudás. Pl a to.hu-ra készíthetnék tervet, az úgyis régi álmom, hogy eyszer valami értelmes legyen az oldal helyén, olyan hely, ahol észrevenni a (ritka) tartalmat, és logikusan vannak elhelyezve azok, meg csak az van, amit tényleg használunk, és nem 2002-3 a dizájn.
Vagy akár a Szvforgácsnak is csinálhatnék új oldalt, amibe nem engedem beleszólni a dobosunkat,illetve beleszólhat, de én javítom ki, dohh.
Vagy... vagy... összegömbölyödök egy sarokban és dúdolgatok halkan.

De legalább kivettem egy napot jövő szerdára, az jó lesz ott a hét közepén, kialhatom a másnaposságot legalább. MEg kivettema  táborra is szabit, az még izgalmas lesz, emrt a főnököm megjegyezte, h neki is akkor kellene mennie, ebből még lehet az, hogy pl telefonon el kell érniük, vagy céges laptop és VPN, aminek nyilván nem örülnék, mert ugye táborszervezés az egy kicsit... khm... energiaigényes dolog. Pláne ott helyben.

A táborszervezés most még egy kicsit lassan csorog, ami nem baj, mert kell mihez képest felpörögni, vagy hogy mondjam, szóval inkább most legyen nihil, mint akkor, amikor már hajrá van. Ha befejeztem a kurzust, akkor lesz időm rengeteg, most ezt érzem. (Háháh. HÁháháh.)

Még mindig csak csütörtök. Reggel a kinyomtatott novellámat piros tollal javítgattam a buszon és metrón, ez kellemesen semmilyen tevékenység, és leginkább különbözik a többitől, amit szoktam.

Ja, Hanna kétszer is kérte, h írjak valami wishlistet, öööö, írok, ez nekem is jó lesz későbbre:
- hordok fülbevalókat, egyre több a lyuk a fülemben. Pl szeretem az ilyen láncos-karikás dolgokat. Épp elszakadt az egyik :D
- speciel gyűrűt és karkötőt is hordok időnként :D
- bögréből ugyan van már csomó, de geekmintás/gótmintás bögre bármikor elfér.
- geek kitűző. komolyan hordanám, ahogy a zombis is rajta van azon a zakón, amit ma vettem fel.
- bármilyen masseffectes izé :D (vagy portalos, vagy dragonages vagy egyéb játékos, gamer-girl vagyok, heló :D. ha futurisztikus képkeretben kapok egy szép thanekrios képet mécsessel, azon meghatódnék, de hű, azért, szóval, szerintem geeklánynak vicces és találó ajándékot adni nem olyan nehéz, mondjuk a félmeztelen Geraltról nyomtatott plakátot félve raknám ki a szobám falára :D)
- pia. az azért jó, mert valószínűleg az ajándékozó is kap belőle, ahogy a csokiból/egyéb édességből is.
- az N7-es pulcsi nyilván nem opció, de ha véletlenül :DDDDD
- amúgy kéne nekem egy keverő, én most olyat nézek, amin van már effekt is, mert az jó. (vagy a mackie keverőmhöz való táp :S)
- mikrofonállványt kell szereznem jövő hétig
- új hegedűhúrkészlet majd lassanként.
- meg megfelelő kábelek a keverőhöz. (és elvileg a multieffektnek is van számítógéppel összeköthető része, azt még nem figyeltem ki eléggé)
- olvasok könyveket. mostmár az e-book is játszik. pl. kéne lassan valami "szépirodalmat is", lehetőleg kortársabbat, mint nem.
- Szakkönyveket is olvasok, játéktervezésről, ux-ről pl. (bár ezeknek soha nem jutok a végére)
- steamen van wishlistem, de az nem annyira fontos, emrt úgysincs időm játszani.
- szeretem a szépen fogó tollakat, meg a szép füzeteket.

na mára ennyi

1 megjegyzés:

Angwen írta...

Ez egy hasznos lista volt. :)