szerda, május 8

Hű, mostanában lusta vagyok kábé mindenhez, ami nem otthon van és játék vagy alvás, de valahogy jól sülnek el mégis. Egy beszélgetés, amihez utazni kellett, mennyit nyűglődtem a kései induláson, aztán nyilván megérte, egészében, az utazással együtt. A tegnapi próba, ahol marahajól éreztem magam, énekeltem és elégedett voltam magammal, ritka ez. Persze, attól még örülök, h elmarad az énekóra, vagyis, ugye, pont az előzőek miatt.

Áá, fasza, százig kell elszámolnom megint, főnököm levelet írt valami közös levelezésre, ésmost energiába telt úgy értelmezni, hogy nem, nem engem néz hülyének, hanem alternatívan értelmezni a harmadik fél által intézett kérdést. Én a kérdésre válaszoltam, nem a kiterjesztett, nem leírt elméletre, azt előbb fogalmazzák meg. Pont. (Igen, még mindig számolok.)
Álmos és fáradt vagyok ehhez.
Pedig.
--
kivártam, jobb lett, ötletelnek, csak ezt a felét elfelejtették közölni.

Nincsenek megjegyzések: