kedd, május 21

Hajajj, már nagyon várom az estét, és most jutott eszembe, h hátha lesz ott olyan, akivel kitárgyalhatom majd a doctorwho évadzáróját ^^  Meg nyilván idegbaj leszek az előkészítéssel, mert ugyantényleg minden komoly szervezés nélküli bulit tervezek, de ... de... (feketelufis boltokról álmodik napok óta, ésa mosogatás és akkormár  kellenének műanyagpoharak, meg valami kaja sem ártana meg... meg... )

Az esküvő kúlság volt,e gyedül az hiányzott, hogy énekeljünk Ádáméknak, basszus, azért mégis kórus, mégis, és kicsit rosszul is esett, hogy senkinek nem jutott eszébe, hogy ha szerveződik valami, akkor attól függetlenül szívesen részt vettem volna benne, h a lagzin nem vagyok ott. Pl a borzasztó orgona helyett/mellett még hegedűlni is tudtunk volna meg ilyenek.
Utána  beültünk koccintani az ifjúpárra néhányan, aztán meg séta a Feneketlen tónál, és este még asszem játszottam vagy valami hasonló, a vasárnap meg... ja, megvan, csapatplot megbeszélés, jó volt.

Hétfőn meg játszottunk, meg volt lelki életértelme is módjával, jó lenne bölcsnek lenni megminden, demég... still not wise.

Pedig ma már harminc vagyok... ohohó, asszem mostanában pont.


3 megjegyzés:

Dodie írta...

Nekem is ez a bajom, hogy rohadtul átbeszélném valakivel a DW évadzárót, de elkeserítően kevés ismerősöm nézi :D
Egyébként boldog szülinapot!
(És volt éneklés, de a lagzin, szerintem a templomnál ők sem szerették volna :/)

gothposeur írta...

Dodie, ha netán ráérsz, akkor este gyere a Bázisra, és kupaktanácsot ülünk a dolgok közepette :D

Dodie írta...

Ó hát ezt már későn látom, de majd kerítünk rá alkalmat :D Gondolom ilyenekre mint tolkin klub te se jársz :D