hétfő, május 27

Vasárnap megvolt a családi szülinapozás is, van annak előnye, ha ritkán látogatok haza, legalább örülnek nekem, és megkérdezik, hogy milyen ebédet szeretnék, meg ilyenek. És apám készített tortát, ami meglepően szépre siekrült - mármint, a caládi átlaghoz kéeps, emrt pl mi a húgommal mindig "rusztikus" tortát készítünk, meg még a "grunge" szó jutna azokról eszembe, de ez most tortaformájú volt, szabályosan lekenve megminden. 

Tegnap este nyugiban befejeztem a kurzus utolsó feladatát, még értékelések és az utolsó kvíz kitöltése vár rám, és végevégevége lesz (és majd kezdek újat, hát hogyne). A userek tesztelése kifejezetten édekes és izgalmas pontja az egésznek, nem értem, eddig miért nem próbálkoztam ilyenekkel. A szükséges új nézőpontokat borzasztó könnyedén csempészi bele a folyamatba, és segíti a megfelelő távolságtartást is. 

Szombaton benéztünk az emtétés táborreklámozásra, kicsit énekeltem, A pedig kb 60 másodpercen belül felvett egy köpenyt, negyedóra múva ütőfákkal pózolt, emtété, nohiszen. Btw, valamit tennem kell, mert a sötétség nem leng eléggé körbe a visszajelzések alapján. Fog :]

Esik kint az eső, az jó, csak kicsit fázom, az nem annyira. Időbeosztások, prioritások, megoldom okosan.



1 megjegyzés:

Julcsi írta...

"valamit tennem kell, mert a sötétség nem leng eléggé körbe a visszajelzések alapján"

Ez eddig az év mondata. Komolyan. Leveszem a kalapom. :D