vasárnap, április 13

Amilyen lelkesen mondtam Drímőrnek hazafele a telefonba, hogy jól vagyok, kialudtam magam meg minden, úgy elhagyott az erőm, pedig még be sem sötétedett. Kéne valamit írnom a szakdogához, ójajj. És New Ordert hallgatok. Szürreális.
Agyeldobós próba volt, Marica kábé mint három alsós/óvodás kislány, Kati meg én mint két kamaszcsaj, miközben a többiek spiláztak a színpadon :kacarászik:. Jól van, én nagyjából tisztában vagyok magammal. Másokkal nem.

Ja, tegnap megnéztem apuval a Vándorló Palotát, az M1en ment épp. Még mindig tetszik. Olyan lánymese... mint a Chihiro mondjuk. Meg a WitchhunterRobin, amit Katira sóztam, hogy nézze meg miután leadta a szakdolgozatát. Szeretek adni, csak ilyenkor azért úgy érzem, hogy saját ízlésemet terjesztem. No, hisz mást nem is adhatok.

Aludni kéne már. Aludni, aludni, aludni.

Nincsenek megjegyzések: