csütörtök, április 17

Mostan meg a Cégtől vagyok. Kitaláltam jól, hogy ezentúl nem hárítok mindent azonnal, erre kaptam egy leszólást, amikor nem értettem és rosszul adtam tovább egy nevet. Szipp. Egyáltalán nem lényeges ügy, mégis sikeresen lezúzott a nem létező önbecsülésemből. Csak, hogy tudjátok. Óránként iszom valami kapucsínót, fáj a fejem, nincs ihlet meg semmi. Valaki elkommunizálta innen a fekete filcet, pedig azzal volt jó rajzolgatni.

Tábor szervezés alatt, finomodnak a keretjáték ötletek. Az eddigi legbonyolultabb lesz, már-már lájv... de csak majdnem. A lényeges tábori elemek azok ugyanazok - csak azt hiszem, kihozzuk belőle, amit lehet. Többet nem mondhatok.

Ma beszélgettem ebéd közben az egyik hosszúhajúval, pontosabban egy helyen ettünk, és váltottunk pár mondatot. Szocializálódom.

Kezdenek hiányozni páran, akikkel nem találkoztam egy ideje. Kéne folytatni a Laszlovszky-sagát. Kéne játszani. Ha már nincs mindennap Főnix...

2 megjegyzés:

Gandalf írta...

:lelkes: Keretjáték szép, keretjáték jóóóóó!

Egyébként meg: Mekkora már, hogy a teaser-plakátokon két velemi cucc is szerepel: a tábla a kézzel és az ijedt MTT-sek a gyökér alatt... :D Ez is finom utalás arra, hogy ez a tábor egy második "velemi tábor"-jellegű élmény lesz.

fqqdk írta...

nem lesz aaaaz! többet fognak sírni!!