vasárnap, április 13

Blogbejegyzés

Nos hát, tavasz van. Történnek furcsa dolgok velem, szívembe zárok újabb embereket (pff). Alapvetően jól érzem magamat a szakadék szélén. Rob Zombie-t, Disturbed-et meg Orgy-t hallgatok shuffleben. Mindjárt nekilátok tervezgetni egy javaslatot, nem kell félni. Vérlepke itt alszik még.
she' a killer she's a thriller spookshow baby...
Alkotói lelkemet megkenegették kicsit- még, ha nem is az én ötletem lesz a befutó, már örülök neki, hogy tetszett embereknek. Ilyenkor azért eszembe jut, hogy írni kéne. (Szerencsétlen novellám, ami vár már jó pár hónapja, hogy írjam már meg... majd, majd, ha megterveztem a diplomámat, akkor hátha. Hátha.)

Tegnap annak ellenére jónak találtam a próbát, hogy nem szerepeltem. Még mindig dühvel reagálok a csalódásra meg a problémákra, lassan unom már, de hátha. Ma még dolgom van.

Nincsenek megjegyzések: