csütörtök, július 10

Amúgy meg olyanok történtek velem tegnap, hogy elmentem Vashölgy énekóráját megnézni, és nagyon tetszett, mind az amit a hölgy művelt, mind meg a tanárja. És asszem majd felhívom tábor után időegyeztetésileg. Utána megnéztem a LastManStand próbát, és az ott elhangzott morisons2 buli emlegetésére kitaláltuk, h amennyiben 9re visszaérünk, miután leadom a szövegkönyvet, akkor bulizunk. 9 után pár perccel siettünk el a biztonságiőr mellett, lélegzet kifúj, bent vagyunk. Gyors átöltözés (túrtam tegnap ruhát, gyorsan fel is vettem, mert nem tábori darab), smink - hm, szvsz még nem sminkeltem együtt Vashölggyel, pláne nem buliban...

Egy adak ld50es ember, b52 koktél, aztán karaoke, ahol sikerült csak férfiénekesek számait megerőszakolnom, de miről szól ez a műfaj, ha nem erről. Bár azt mondták, h nem volt rossz - viszont Korovjov határozottan jobban énekel, és jó volt berántani a U2 számba, még úgy is, h instruált közben. Sőt, talán azért.

Aztán lassan eltűnt mellőlem mindenki (ez így szokott lenni), mire észbekaptam, hogy haza kéne menni. És rájöttem, h még mindig rettenetese emberfüggő vagyok. Így megy ez.

Nincsenek megjegyzések: