kedd, július 29

Integra, D, noise



ha feleennyire. minden anime női karakter közül ő áll hozzám legközelebb. nem, nem jut eszembe más. női karakter volt még a witchhunterrobinban, ő is jó, de én nem vagyok robin. akkor már inkább a meghalós FBI csaj a death note-ból. vagy a vámpírvadász csaj a vampire hunter D -ből, akinek D a sírjára rak egy rózsát (:ohh:).
(jut eszembe, ezt megint meg kéne nézni... pozőrségi faktorja hatalmas, és szvsz van pár ismerősöm, aki nem látta. pontpont. )
nem animéből meg természetesen nikita, a sorozatból. de ezt ki nem tudja :D

na, most kaptam hívást holnap estére, jahajj, próba után, meg fogunk halni, meg fogunk halni.



japánokról jut eszembe. merzbow. néhány perc után egyszer csak átkapcsol az ember agya és élvezi. (hallgattam én egy időben brighter death now-t is, végig teljes albumot egyszerre, tudom, miről beszélek.)
kaotikus poszt lett ebből.

Nincsenek megjegyzések: