péntek, március 18

csak azt akarom mondani, hogy ma előadás, fél napot vagyok csak itt bent, mert utána már mennem kell beállásra az RS9-be.

tegnap este is játszottam még, aztán nehezen bírtam csak elaludni. Megpróbáltam megcsinálni az egyik NPC-met  karakterként, és majd az ő nevében is végigjátszom - de sajnos annyira nem sikerült, h legyen karakterképem. Ez ilyen geekség, nagyon, talán enélkül is megy majd.  Nem kellenek annyira képek, a regényekhez se mellékelik a szereplők arcát.

Kúl műbőrdzsekiben jöttem be, kétsor gomb meg vállpánt meg felvarrók vannak rajta, meg nagy gallérja.

Holnap délelőtt alszom, délután jövök be, ez így jól ki van találva, ma bankett is elvileg este, szeretnék bizonyos emberekkel inni és beszélgetni.

Kontaktlencsében ülök itt megint, fél napot elbír a szemem a gép előtt, úgy döntöttem. Bár furcsa.

már többet írtam, mint amennyi volt. oké, a felhős-esős eget nem, mert az gyönyörű, és ez a tavazs jó, és nem akarok most egy darabig más hőmérsékletet (tudom, lesz).

Nincsenek megjegyzések: