csütörtök, március 3

Csütörtöki blogbejegyzés

Hú, az új pékségben hatalmas túrós táskát adnak, ez tetszik. Igazából a havazás is, bár ezeretnek gondolat itt a tavaszvárók közepette, kolléganőm majd mondja erre, h ne veszítsem meg, hol a napsütés és a meleg? Nekem csak a meleg hiányzik időnként. Mármint a 20-27 fok közötti hőmérséklet. Azt hiszem, ma engedékeny vagyok :D

Ma gitár helyett már hegedű volt a hátamon, ez egy ilyen hét, csak holnap nem lesz nálam hangszer. A tegnapi műsoros délelőtt öööö... érdekes volt. Ciki, határozottan elrontottam a dalt, amit előtte megcsináltam sokszor hibátlanul: konkrétan átköltöttem nem egészen értelmesre egy sort, és utána némi hatásszünetet kellett tartanom a foltatáshoz, hogy az már az igazi legyen, mert hátha ismerik. És még a versbe is sikerült belefűznöm egy s-sz tévesztést, amit azért ritkán szoktam...
Viszont kellene többször verset mondani, mert ez igazából jó. Ha lenne időm, akkor - hagyjuk. Nincs időm. Legyen bármennyire elkeserítő, ezt be kell látnom. Örülni fogok, ha a főnixes bannereket össze tudom hozni időre. Valami minimális esztétikummal.

Tegnap aztán kidőltem délutánra, annyi lett a porszívózási terveimnek, képtelen voltam a fejfájástól ébren maradni. Kicsit próbálgattam hegedűn dolgokat, meg énekeltem, aztán mentem megbeszélnisilcucchoz, aki valóban nagyon közel lakik. Tetszik nagyon az, amit csapatidentitásként összehoztunk, amennyiben a táborozók is fogékonyak lesznek erre, akkor az kúlság lesz. És még az is lhet, h nem kell lemondanom a táborra eső funtinellit, majd még kiderül, de Diósgyőr pont olyan közel van, ami tulajdonképpen megoldható.

Nincsenek megjegyzések: