szerda, március 23

egy helyre elküldtem már jelentkezést (neten keresztül lehetett, és motivációs levelet meg a rendszeren keresztül nem kellett csatolni), mondjuk elutasították, de, mivel több hetes a hirdetés, ezért simán lehet, h már betöltötték. Arra legalább rájöttem, h a játékfejlesztésen kívül még általában is érdekel a szoftverfejlesztés, legalábbis a user experience része. Meg a QA munkák is. A DTP-hez baromi sokat kellene még gyakorolnom, amennyit nem hiszem, h tudok, csak akkor menne, ha az lenne munkám. Asszisztens, back-office akármi már nem lennék, ez olyan szinten nem szakmai, hogy érzem, a folyamatos butulást. (Meg most épp szédülök is, ez remélem, nem ennek a jele.)

nem mintha elégséges lenne az önbizalmam. de... mindegy is.
---
viszont gondolkodtam most nagyon röviden azon, h Lichi kolléganőt ki fogják rakni heti három napra man asszisztensnek egy külső céghez, és lehet, h majd fél napokat kell besegítenem a recire. Tulajdonképpen nem is zavar, bár ugye elsőre felhorgadt bennem, hogy persze, engem könnyű ide-oda tologatni, mert... de tulajdonképpen változatosabb lesz valamivel a munkaköröm. Nyilván, ha valami minimális fizetésemelkedésem lenne tőle. Ezek a dolgok még akkor is számítanak, ha szeretnék máshova menni dolgozni. És nem a máshova a lényeg, hanem az okosabban, szebben, jobbat és többet.
---
elküldtem mégegyszer, most már a céghez. írtam motivációs levelet is, ha ezt a tendenciát folytatom, talán még képes leszek megfogalmazni ugyanilyet a játékfejlesztőkhöz is.
durva,e gyre komolyabban lelkesít, h kiülhetek a recibe. asszem ez tényleg az unalom jele? a főnököm meg mondta, h nem felejtette el az értékelésemet, csak baromira nem ér rá.

Nincsenek megjegyzések: