péntek, március 4

Hegedű

amúgymeg lett egy elektromos hegedűm tegnap este. a történet vicces volt, mert már kedd óta telefonáltunk a tulajjal, hogy mikor tudnánk olyan helyen találkozni, ahol van erősítő, meg van kábel, mert az már nem volt a csomagban. Végül arra jutottunk, h jöjjön el a próbára, mert ott tuti van minden.
Fiatal csajra tippeltem, egyetemistára, mert koleszra utalt, és a hangja is fiatal volt, de következetesen magázott, én meg képtelen voltam koncentrálni rá, szal én meg mindig belecsúsztam a tegezésbe, de persze nem szóltam neki, h hagyja már, mer fiatalabb nálam. Naszóval, aztán várok rá az utcában, emrt könnyebb kimenni elé, mint elmagyarázni, hova jöjjön - egyszer csak feltűnik egy csaj, hegedűvel. Oké, eddig ez nem lep meg, erre vártam, csak arra nem számítottam, h felismerem. Ha jól rémlik a nickje, akkor Nimrocco volt az, még Haleth népéből... rácsodálkozunke gymásra, köszönünk, ilyen mivanveled, még emtétézel-e kérdések, válaszolok, mondom, h akkor menjünk inkább már be, erre válaszolja, h nem ér rá, mert el fogja adni a hegedűjét. Ja, tudom, mert nekem :D

Aztán megnéztem, kipróbáltam, a hangja emlékeztet a régi béna feles hegedűmére, de legalább ki lehet hangosítani, és időnként hallani a zenekarban (azért azt pártolnám, h még mindig halkítsunk hozzám). Egyelőre alacsony a válltámaszom, mert az normál vastagságú hegedűre tervezett dolog, de majd megoldom vhogy. Meg kell ragasztani az álltámaszát is, de próbán még tartott.Egyelőre jó lesz, úgy érzem, kb hatszor ennyibe kerülne egy olyan hegedű, amit majd akkor szeretnék venni, ha lesz értelme.
Szép piros (nem fekete, de nem baj az, legalább látszik).

A próbán kezdek magabiztosabb lenni, már merek ötletelni a zenén, szólni a basszerosnak, hogy mit lehetne még, meg játszani egyre szólóbb jellegű dallamokat. Persze úgy nehéz, hogy folyamatosan elhangolódott az Á húrom, lassan vette fel a páratartalmat a szobában (de a másik hegedűm is, azt nem is sikerült teljesen felhangolnom próbakezdésre). ÉS most már az erősítőre kell ülelnem, nem a hegedű testére, mer abból kevés hang jön.

Szeretnék majd saját számokat is, de legalábbis erőteljes átdolgozásokat. Még nem tudom, hogyan, de majd.

És szükség lenne még egy gitárosra, meg egy billentyűsre. Kreatív emberekre.

1 megjegyzés:

Zsófi írta...

azt kell mondanom, hogy FÚHA!
Elektromos hegedű királyság, majd játssz nekünk valamit:P