csütörtök, március 3

ja, tegnap elmásztam a hangszerboltba, persze elektromos hegedű ott sem volt, de legaláb ott másfél hét múlva lehet - viszont mára egyeztettem az eladó hegedű tulajával időpontot próbára, ha tetszik, jó a hangja és van hozzá minden (asszem a kábel pótolható), akkor lehet, h meg is veszem. Oké, a zenekar gitárosa mára hoz elvileg nekem valami beszerzett pickup-piezó akármit a hegedűmre, de ha jól értelmeztem az internetet, akkor valóban jobb annál az elektromos hegedű. Arról nem is beszélve, hogy azon talán tudok gyakorolni este is valamennyire.

A desktopról meg Thane Krios figyel, igen, geek vagyok. Mondjukm egy hete már zombikat ölök, de ez nem jelent semmit. Kellene társ a zombiölésben, ki szeretném próbálni onlány, mert az fun lehet, valaki steamen?

2 megjegyzés:

Sütitolvaj írta...

Milyen ez a zenekar?

gothposeur írta...

népzenét dolgozunk fel rock jellegű dologgá. egyelőre ennyi, benyomásokat még gyűjtöm.