szerda, május 25

grafomániát kaptam, biztos az van, de ez mostanában a jelentkéktelen apróságok blogja.

például ma reggel az alapózót ecsettel raktam fel (ja, ruhaboltban szeretek sminkecseteket venni :D), és igazából ez jó. meg végre volt energiám sminkelni magamat reggel, ez mostanában ritkán fordul elő, pedig ott a kismillió sminkizé a fiókban nagy halmokban.
Erről jut eszembe, az éneklős fellépésen naagyon ki kell magunkat kenni - nekem könnyű, én gót vagyok, ergo tobzódhatok valami überbrutállátványos sötétrúzsos cuccban, mer' az elvárás.

Tegnap énekóra fura volt, abból a szempontból, hogy a vissazajelzés alapján szar voltam a próbán, ennek ellenére most órán megint jól szólt minden. E. Visszhallgattam mostreggel magamat, nemvolt annyira borzasztó, mint számítottam rá - úgy általában, mert valóban, nem kellene megpróbálnom hallanom magamat, olyankor nem jó. Még mindig nem tudom hova sorolni a hangszínemet, btw.

na majd.

3 megjegyzés:

Sütitolvaj írta...

Kb. soha nem bírom rávenni magam, hgoy reggel sminkeljek, mert mindig a délutánra már lemállott ronda elkenődött smink jut eszemebe, amit aztán este le is kellmostni...

gothposeur írta...

te nem is szoktál annyit sminkelni, hogy olyan nagyon el tudjon kenődni a sminked (kivéve live-on :D)

Sütitolvaj írta...

pedig olyan szép sminkeket lehet kapni:)