hétfő, május 16

A hétvégén csináltam határidőre lényegében érdekes dolgokat, utánaolvastam, megküzdöttem programmal, értelmeztem, megminden.

Volt énekpróba is, kár, h nem tudok gyakrabban járni órára.

Ma előadás van, úgyhogy kivételesen egész napos szabin vagyok, ami jól esik - nem kell sietnem van időm összekészülni, és még pihenni is délelőtt. Például eszem, amit nem szoktam túl gyakran hétköznap reggelente.

A péntek este tök jó volt, mtt-ről beszélgettünk és vitatkoztunk csomót emberekkel.

Ez az állásinterjús mizéria már jót tett nekem, még úgy is, h nincs visszajelzés, és egyáltalán nem biztos, h pont engem fognak felvenni. Nyilván úgy gondolom, h ők is jól járnának velem, mint alapvetően intelligens, érdeklődő és tanulni vágyó csajjal, akinek az agya mélyén ráadásul még vannak előismeretek is erről-arról. Tegnap este már elküldtem a feladatot, amikor leesett, h tanultam hasonlót, azt mi FMEA-nak hívtuk. És, asszem, alapvetően valami olyasmi elv mentén próbáltam mozogni. Vagy nem :D

Nah, jellemzően zombi vagyok még így reggel.

Kreatív projektben akarok részt venni. Meglátjuk.

Nincsenek megjegyzések: