péntek, május 27

Rájöttem, hogy akár kirakhatok a falra is post-it-eket, mert akkor még észre is veszem a kiírásokat. Task listet gépen sosem tudtam rendesen vezetni, papíron már inkább, mert amúgy szeretek kézzel írni, papírra időnként, de... de ez így feltűnőbb. És nem vesznek el a papír beteltével a későbbre időzített dolgok. Háhháhháááá.

Tegnap elkezdtem kidtalálni a Belső Királyság/Hercegség dolgait, aztán rövid úton Inszéjnt kértem meg segíteni - magamban kevéssé vagyok hatékony, egyszerűen már az is rengeteget segít ilyenkor, ha van kinek gondolkodnom, így meg volt kivel gondolkodnom. Úgyhogy már nagyvonalakban kész van, most jön az a rész, amikor dolgozni kell vele, leírni például, aztán néhány családot konkretizálni, néhány kavarást már megalkotni, meg ilyenek. Bár ehhez le kéne még ülni Ramis-szal meg az Ölyvvel is még, mert szeretem, amikor a játékosok is alakítják az őket körülvevő világot.

(a spiritual front énekesének a hangja meg, nos. I will not kill myself because i've no pictures in which I smile.)

Nincsenek megjegyzések: