kedd, május 3

a tavaszi fáradtság májusban kicsit későn van, nem? Gyenge vagyok, rosszul alszom, és egész nap az ólmos fáradtság. Mivel amúgy van időm aludni, ezért kezdek morcos lenni. Asszem mozognom kéne valamit (tűnödik el olykor, és elnéz a szomszédos tető párhuzamos csíkja fölött a szürkeségbe).

Ma ügyesen egymásra szerveztem az énekórát és a próbát a szívforgáccsal, de olyan rég nem voltam már Zoltánnál, hogy most már muszáj volt lecsapnom az első időpontra, amit tudott ajánlani. A heti rendszerességet össze kéne hozni. Ahogy sok más dologban is... na ja.

Nézegettem képeket Morgana és Nyüfi pénteki bulijáról, marha jó sikerült, pont jókor, még ilyet. Legközelebb persze szeretnék menni valahova buliba, megnézni a Gyárat vagy más megmaradt gót helyet.

Tegnap felraktam a Dead Space játékot - hát. Nem szabad este elalvás előtt játszanom. Igazából persze egyszerű a kérdés, mert nem tudom olyankor játszani, és csak feleslegesen frusztrálódnék... ijesztő. Eleve idegesít az irányítása, olyan... nehézkes, már a menüben kiakadok azon hogy az egér nem úgy mozog, mint kellene neki. Aztán meg a játékban marha zavaró third person nézet, egyszerűen kitakarja a látótér egy részét a karakterem, pedig ... és lassan mozog meg reagál, eeee. Miért nem képesek úgy mozogni mindenhol a karakterek, mint a halflife-ban, portalban meg a többiben? Lehessen már ugrálni, meg szaladni, és körbenézni és látni, és boldog vagyok.
Viszont abban volt valami felszabadító, ahogy ugráltam a döglődő zombin, és letéptem a lábát. Ezért már megérte játszani.

2 megjegyzés:

Dreamer írta...

Amúgy kettős fronthatás van. A tüneteid tipikus frontérzékenységes cumók :)

gothposeur írta...

gváááá. most néztem ki az ablakon, kezdem érteni :S