kedd, május 17

Na, azt akarom csak mondani, hogy.

És egyéb kezdőmondatok.

Kiütött a tegnap előadás - ma hajnalban érkeztünk meg, kb félháromra sikerült elaludnom, és most nem érzem a  kávé hatását. Azért talán jobb, hogy nem félnapon voltam tegnap, még akkor is, ha ma meg be kellett jönnöm. Jó volt hétfőn kényelmesen kelni, időt hagyni a jelmezkikeresésre meg ilyenek - bár igazán belevehettem volna a kajakészítést/beszerzést is a menübe, mert így délután nágykor majdnem elájultam Mátészalkán. Úgyhogy szédülten kerestem boltot, ahol kártyával tudok fizetni - pénztárcát kell vennem, jut eszembe. Valami gótipari pénztárcát akarok ezúttal, amibe nem férnek bele az irataim.
Érdekes volt az út, régi-új társulattag sofőrködött, lesötétített, fekete nagy kocsi, meglepő ismeretségek, és pozitív életszemlélet. Az ilyen főnixes körökben nem is árt.

Elvben megyünk ma mozogni Nyüfivel valamit, de őszintén szólva nem érzem magamat úgy, hogy képes lennék mozogni. Rossz kezdés lemondani, de ... de :D

Visszajelzést még várok, közben Inszéjn segített nekem átgondolni a karrieremet (:D), felmerült, h akár mehetnék mondjuk Franciaországba, mert lényegében megfelelek a követelményeknek. Óhe. Ezt még azért emésztgetem legaláb addig, amíg időm lesz összerakni normális angol nyelvű önéletrajzot.  It would be fun.

A zenélés meg megint érdekes téma, ki kellene próbálnom már végre, hogy valamit tudok-e kitalálni is-e. E.

3 megjegyzés:

Dreamer írta...

Mennyire tudsz csigazabálóúl? Mert ott csak azt hajlandóak beszélni :)

gothposeur írta...

alapszinten :D

Sütitolvaj írta...

angol önéletrajz elejére írjál statementet, kb. 3 bekezdés bla-bla, hogy miért is vagy elkötelezve az adott területnek.

(az a szóellenőrzésem hogy odeart, ó de art!)