péntek, május 20

update: nem vettek fel. ez mondjuk szomorú, de.... nincs de.
--
naszóval, eggyel kevesebb indok arra, miért nem keresek aktívan munkát. Nyilván jó lett volna, ha ez a dolog bejön, mert ... mert kb olyan munkakörés környezet volt, amit keresek. Notehát, amit szeretnék bámely jövendő munkakörömben, nem prioritási sorrendben:

  • az iparág legyen szoftverfejlesztés/alkalmazásfejlesztés, esetleg csak fejlesztés
  • vagy tervezés 
  • akár szolgáltatástervesztés/fejlesztés is lehet, de az már inkább a színház kategóriája (vagy a hivatásos live-íróké :D)
  • ne back-office legyen, alkotni akarok most már, nem háttérmelót
  • ne legyen dresscode. nem röhög. színes hajjal is mehessek, oldalzsebes rövidnadrágban láncokkal, bakancsban, ujjatlanban, akár szöges nyakörvben. 
  • kelljen gondolkodni, kitalálni dolgokat, problémákat megoldani
  • kelljen tanulnom hozzá összetett gondolkodást igénylő módszereket
  • jut eszembe, imádom a különféle metodikákat. 
  • a kollégák ne nagyon különbözzenek tőlem világlátásban. találkozhassak velük koncerten vagy live-on. 
  • ne kelljen megtanulnom hozzá programozni.
  • fizessenek ki rendszeresen.
  • fizessék a túlórát, ha van.
  • ne legyenek balfaszok a főnökök. A kollégák se, persze.
  • legyen szép környezetben, ne sok átszállásnyira otthonról.
  • legyen rugalmas munkaidő.
hirtelen ennyi jutott eszembe. azt már nem írtam bele, hogy legyen saját színpad, legyenek jó darabok, legyen jó közönségszervezés és.... és jó közösség. Meg kreatív és inspiráló környezet, na, azt meg összefoglalja a fönti is.

Én a szokásos dolgokat tudom nyújtani:
  • okos, jó felfogású vagyok
  • elvégeztem egy műszaki egyetemi szakot
  • kreatív vagyok
  • könnyű motiválni
  • elemzően is képes vagyok gondolkodni
  • intuitív vagyok
  • jó az íráskészségem
  • ja, azt mondtam már, h gimiben matektagozatos voltam? és szerettem, amíg heti 8 matekóránk volt?
  • hajlandó vagyok rengeteget ötletelni addig, amíg nincs jó megoldás
  • Kellő energiával bármit meg tudok cáfolni - valamilyen nézőpontból nem lesz igaz
  • szeretem a folyamatábrákat, checklisteket, és ezeknek a formázását is :P
  • ismerek alapszinten grafikai és tervezőprogramokat, és szeretek újat tanulni
  • gyorsan olvasok. irodalmat és szakirodalmat is. meg kottát. 
  • kedves, türelmes és toleráns vagyok.egy hosszas recepciós lét tanított meg mindenkire mosolyogni.
  • még mindig meg akarom váltani a világot.
Duhh.
Mai "gondolkodjunk pozitívan" gyakorlatunkat olvashatták. Az a durva, hogy hatásos. Nyilván el is múlt az az ebéd utáni időszak, amit legszívesebb ctrl-x-szel kivágnék az űrbe a napból, de amúgyis.