szombat, december 10

megnéztem a félelem és reszketés las vegasban-t, jellemzően olyan film, amit végig kell nézni, mert különben felesleges elkezdenem (igen, majdnem félbehagytam koncentrálóképesség híján) - most kábé ahsonló a koordinációm a hőemelkedéstől mondjuk, mint ott fdeppnek, a gondolataim, is hasonlóankövetik a levegőben szálló füstöt. nem baj, ha nem értem, mondja a hang a fejemben, akkor nem nekem szól, nekem ez az amerika, meg a drogok meg hippik vs nagybajszú seriffek téma messzebb van, mint klingonok, komolyan mondom. amikor nincs külső ellenség és baj, akkor egyszercsak egy országban felmerülnek a belső problémák, hát nem? hát de, pont ugyanúgy, mint nagy baj esetén. sehogyse jó, sehogyse, viszont eszembe jutott a Constantine-os rész a Sandman-ből, Constantin-t kéne olvasnom, mert nem értem.
Egy csomó dolgot nem értek.

Jó volt tegnap az öltözőben ülni, és elveszett a lelkiismeretfurdalásom a pihenések miatt, nem ebbe fogunk belehalni, nem abba, hogy ki rendezi be a színpadot, és ki cseveg a helyén, neheztelő pillantások és szövegek helyett konkrétan szólni kell és viszlát. és kösz a halakat.
A gyors szituációs gyakorlatok, a különböző megoldások a felvetett témára (hello, szomorú vagy, ööö... nem, ... ööö igyunk valamit vs. jajjszegényénmegértelek vs igazából hülye vagy, majd csak rájössz)

Muszáj mennem a csettalira, mert különben aludnom kell, alkalmatlan vagyok a gondolkodásra meg olvasásra, és játékra és filmnézésre is, és az frusztrál, mert már nagyon-nagyon régen nem csináltam semmi értelmeset. Sok mindent le tudok pergetni magamról, de ezt nem. Nem írok, pedig lenne mit, nem tanulok, nem gyakorlok nem csinálok semmit. Nem aludhatok egész nap, ezt teszem sok éve, sok-sok éve, (sok.sok-sok) a gyerekkor kurvára elmúlt, de nem a vegetálás a folytatás (ugye, ugye nem?)
Most az maradt, hogy megtöltöm magamat másokkal, aztán hátha a torkon ragadt mesék végre utat találnak, vagy nem.

Horgonyok. Meghatátozom magamat, hogy legyen mit eldobni. Elkülönülö, hogy tudjam, miben különbözük a tökéletességtől. Fasságokat beszélek, mert az agyam ihletett állapotnak veszi a lázat.


2 megjegyzés:

vérlepke írta...

Gyógyulj meg meg mikor meselsz be?

gothposeur írta...

hm, ha bbeteg leszek, akkor a betegszabi azon részén, amikor beszámíthatü vagyok, amúgy meg lehet, h péntekere szabit veszek ki, és akkor :)